Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 15:36:34 +0300

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04909 
aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Reiu küla, Raemetsa// Raemetsa 
tee T3// Silla tee 4a (PÄRNU MAAKOND, HÄÄDEMEESTE VALD, REIU 
KÜLA,RAEMETSA(JPV-RENOVEERIMINE)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27006034>  (menetlus nr: 
432359), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (IRJA PEDE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister